2019(e)ko martxoaren 27(a), asteazkena

Nire Iragana Aztertzen

Pertsona gehienak nire adinera iristean etorkizunenan pentsatzen hasten dira, baina ni ez, ni nire iraganean pentsatzen hasi nahiz, orain naizen pertsona izatea eragin duten gauza txikietan. Gainera esan genezake nire bidaiatzeko afizioa txikitatik datorrela, horregatik azalduko dizuet nire iragana, nire afizioa hobeto ulertzeko.
Hasteko, ni txikia nintzenean ez nuen asko bidaiatzen, udaran bakarrik joaten nintzen kanpora baina beti leku berdinera, gainontzeko oporretan ez nintzen inora joaten, baina, gero eskolara bueltatzean nire lagunei nora joan ziren esaten entzutean jeloskor jartzen nintzen, zergatik beraiek bidaia arrigarriak egiten zituzten eta ni beti leku berdinera joaten nintzen? Zihur nago bertatik etorri zaizkitela bidaiatzeko hainbeste gogo. Gainera txikitatik oso kuriosa izan nahiz, hau da, betidanik gustatu zait kultura eta leku berriak ezagutzea.
Ondorioz esan genezake nire afizio hau txikitatik datorkidala eta blog hau idazten dut afizio hau zuekin partekatzeko.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina